home » Reklamace

Reklamace


Reklamační řád

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V takovém případě má kupující, je-li spotřebitelem, právo volby řešit odstranitelnou vadu mimo standardní záruční opravu i výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující/spotřebitel nárok na přiměřenou slevu nebo může od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud spotřebitel o rozporu s kupní mluvou věděl nebo ho sám způsobil. Reklamaci u výrobků z přírodního dřeva nelze uplatnit na přirozené vzhledové odlišnosti, např. odklon a hustota vláken, nevypadavé suky, rozdíly v přirozeném zabarvení apod.


Záruční podmínky

Zákonná záruční doba na spotřební zboží je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.


Spotřebitel má při uplatnění záruky právo na: Kupující je povinen při reklamaci, v rámci zákonné záruky, prokázat uzavření kupní smlouvy, nejlépe doložením dokladu o koupi zboží a záručním listem.


Záruka se nevztahuje na škody způsobené: Kontrola dodávky
Doporučujeme, aby kupující zkontroloval obsah dodávky při převzetí balíku od dopravce. Pokud obsah dodávky není kompletní, zboží je poškozeno nebo zboží neodpovídá uvedenému na přiložené faktuře, reklamuje kupující zásilku přímo u dopravce. Není-li možné z objektivních důvodů provést kontrolu dodávky hned při převzetí zásilky od dopravce, je kupujícímu doporučeno tak učinit bez zbytečného odkladu do 24 hod a o zjištěných závadách neprodleně informovat prodávajícího. Předejde tak případným nepříjemnostem při reklamaci z důvodu poškození zboží při přepravě nebo nekompletnosti dodávky. Kupující svým podpisem přepravního listu stvrzuje vnější bezvadnost a kompletnost dodané zásilky. Předpokladem nepoškození zboží při přepravě je především vnější nepoškozenost dodané zásilky.


Uplatnění reklamace
V případě reklamace vyplňte formulář. V žádosti o reklamaci popište vadu výrobku.

Následně bude zákazník obratem, a bez zbytečného prodlení, kontaktován e-mailem či telefonicky, kde mu bude navržen způsob řešení reklamace. Zásilku s reklamací odešlete na adresu expedičního skladu: DBS Prusinovice s.r.o., Lesní 133, Prusinovice 768 42.
Kupující má právo na náhradu účelně vynaložených nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněné reklamace. Dopravu reklamovaného zboží k prodávajícímu zajišťuje kupující, pokud se s prodávajícím nedohodne jinak. Kupující je povinen reklamované zboží předat prodávajícímu kompletní, pokud je to důležité pro posouzení vady. Prodávající je oprávněn odmítnout reklamaci z důvodu hygienického znečištění včetně např. zapáchání výrobku. Jestliže spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

V žádosti o vyřízení reklamace je nutné doložit tyto náležitosti:
Reklamační protokol
Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký je způsob jejího vyřízení.
Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Doporučujeme kupujícímu si tato potvrzení uchovávat po dobu platnosti záruky.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Pro její uplatnění je nutné zboží doručit prodávajícímu, pokud není výslovně dohodnuto jinak. Není-li dodržena 30 ti denní lhůta, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy nebo výměnu zboží.


Odstoupení od kupní smlouvy


Nepoužité zboží můžete do 14 dnů od převzetí vrátit, a tím odstoupit od smlouvy. Do balíku ke zboží přiložte vyplněný 
formulář.

Náklady na dopravu při zaslání zboží zpět hradí kupující, dle zákona č. 89/2012 Sb.

Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, v důsledku nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat, s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Nutným nakládáním se rozumí zhlédnutí a vyzkoušení zboží tak, jak by to bylo možné v kamenné prodejně před zakoupením. Textilní výrobky nesmí být vyprány.

Citace bodu 5 obchodních podmínek:

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Jestliže spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Aktuality

Testovací spuštění stránek [ 26.08.2025 ]
Od 1. září 2025 jsme spustili tyto stránky ve zkušebním provozu. Může se stát, že nepoběží vše podle plánu. Na odladění usilovně pracujeme. V tomto období je možné produkty objednávat, na každou objednávku příjde potvrzovací email s automatickou odpovědí a v krátké době ještě potvrzení o platnosti objednávky po ručním zkontrolování všech dat. Během zkušebního období si vyhrazujeme právo na opravy. Věříme , že testovací období bude ukončeno do konce září. Děkujeme za pochopení.
0

Co o nás říkají naši zákazníci

Kontaktní údaje
DBS Prusinovice s.r.o.
Lesní 133
Prusinovice
768 42

Tel.: 792 332 733
Email: info@dbs-prusinovice.cz
IČ: 26247542
DIČ: CZ26247542
Copyright © 2024 DBS Prusinovice s.r.o.
realizace: w-software.com